• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Be Clockwise

Be Clockwise

Ceasul tău de perete

  • Prima pagină
  • Portofoliul de ceasuri
    • Casa ta
    • Business
    • Fantezie
    • Amuzante
    • Pentru copii
    • Smart
    • Discuri vinil
    • Ceasuri de masă
    • Fosforescente
  • Magazin
    • Ceasuri de perete
      • 24 Ore
      • 7 zile
      • Antiorare
      • Clasice
      • Copii
      • Digitale
      • Fosforescente
      • Stilizate
      • Unicat
      • Viniluri
    • Ceasuri de masă
      • Antiorare
      • Stilizate
      • Unicat
      • Viniluri
    • Accesorii
      • Limbi ceas
      • Mecanisme ceasuri perete
    • Contul meu
    • Coș
  • Informații
    • Ceasuri de perete personalizate
    • Istoria ceasului
    • Vinil-ul și istoria discului de vinil
    • De ce în “Sensul acelor de ceasornic”?
    • Arătătoare ceas
    • Despre noi
    • Termeni și condiții
  • Contact
Hide Search

Politica de retur

Returnarea produselor

 

Atentie! Ceasurile facute pe comanda personalizata, nu se pot returna.

Comenzile sunt facute dupa indicatiile trimise de catre client si nu sunt acceptate conditiile de retur, constituind exceptari de la dreptul de retragere al consumatorului ( Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului și a Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului- art.2 , art.16).

Dar ne asumam responsabilitatea de a remedia eventualele neconcordante.

Mecanismele de ceas și accesoriile care nu sunt realizate la comandă pot fi returnate în 14 zile de la preluarea lor.

Ne dorim o colaborare cat mai frumoasa cu toti clientii nostrii, de accea va sfatuim sa ne contactati imediat dupa preluarea produsului comandat daca ati constatat ca ceva nu este pe placul dumneavoasta.

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI
din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului și a Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului.Articolul 2.Definiții:În sensul prezentei directive, se aplică următoarele definiții:
„bunuri produse conform specificațiilor clientului” înseamnă orice bunuri care nu sunt prefabricate, produse pe baza opțiunilor individuale sau a deciziei clientului;

Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
• au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
• au urme de praf, par, sau alte urme de folosire sau ce tine de igiena
• au dezlipite foliile si etichetele montate de fabrica
• au urme de uzura sau folosire excesiva;
• zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
• nu au toate accesorile primite in pachet;
• s-a facut orice tip de inscris/notita pe cutia produsului;
• produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;

– Pentru marimi necorespunzatoare:

Daca greseala s-a produs din vina dumneavoastra, ne asumam dreptul de a cere contravaloarea modificarilor, costul depinde de natura ceasurilor.

Daca greseala s-a produs din vina S.C. SMART CLOCKS S.R.L., contravaloarea modificarilor va fi suportata de catre noi

– Pentru diferenta de culoare a materialelor/vopselelor sau alte specificații:

Daca s-a produs o greseala din partea S.C. SMART CLOCKS S.R.L. ne asumam inlocuirea produsului sau returnarea banilor. Greseala se refera la folosirea unei culori diferite fata de cererea clientului (de exemplu, daca s-a folosit negru in loc de alb).  Nu sunt acceptate situatiile in care nuanta pielii este un factor subiectiv (de exemplu, crem-bej, ivoire-crem etc). Se iau in considerare doar situatiile de diferenta extrema.

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
• contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
• furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
• contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la sediul/domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
• furnizarea produsului, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare cu cel putin 15 zile inainte de livrare.
Va recomandam ca Produsele sa fie returnate in ambalajul original (pentru a asigura protejarea lor in timpul transportului) si insotite de toate documentele si accesoriile expediate (factura, certificat de garantie, manual de utilizare). Ambalajul, produsul si accesoriile primite (respectiv cadouri daca e cazul),trebuie sa se prezinte atat estetic cat si tehnic exact ca si cum l-ati primit. In caz contrar returnarea produselor nu se mai poate efectua.
Taxele de returnare a produsului cad in sarcina clientului.
Coletele trimise cu ramburs, in scopul returnarii banilor, nu vor fi luate in considerare.
Smart Clocks va restitui contravaloarea produselor in termen de maxim 14 de zile calendaristice din momentul returnarii produsului.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea la starea initiala, O G 34/2014 art 14 alineatul 3, (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, care poate merge pana la 50% din valoare sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Daca in maxim 72 ore de la aducerea la cunostinta despre taxa de aducere la stare initiala, clientul nu comunica daca este de acord sau nu cu retinerea acesteia, produsul va fi trimis inapoi catre client pe cheltuiala acestuia.
Evaluarea produsului deteriorat, returnat de catre client in cele 14 zile legale, se face in maxim 7 zile lucratoare.
Foliile montate,deteriorate,sparte,piesele de schimb montate ,accesoriile utilizate ce prezinta urme de folosire si/sau cu piese lipsa NU SE POT RETURNA. Nu ne asumam montajul pieselor, accesoriilor, foliilor de catre alte persoane.
Aceasta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.

In cazul in care produsul nu vi se potriveste, va rugam sa ne contactati pe adresa de email contact@beclockwise.ro

Cu toate acestea, vom face tot posibilul ca orice produs comandat se se potriveasca in tocmai cerintelor dumneavoastra revenind asupra remedierii problemelor aparute la finalizarea comenzii.

Toate cererile de retur se adreseaza in scris pe adresa de email contact@beclockwise.ro.

Dupa primirea acceptului scris al operatului nostru de pe aceasta adresa, marfa se va returna prin firma de curierat, iar produsul se va inlocui sau se va returna contravaloarea lui.

In cazul in care produsele livrate nu sunt cele comandate de tine te rugam sa ne contactezi imediat pentru a putea inlocui produsele primite cu cele corecte. Costurile de retur vor fi suportate de catre S.C. SMART CLOCKS S.R.L..

Costuri directe de returnare a produselor (transportul) cad în sarcina consumatorului.

Rambursarea contravalorii produselor se va face în cel mult 30 de zile de la data receptionarii produsului returnat.

Adresa la care vor fi returnate produsele este:  Strada Carpaților, nr. 60, Brașov, jud. Brașov.

Produsele nu vor putea fi returnate/ inlocuite in urmatoarele cazuri :

a. prezinta semne de folosire, uzura;
c. lipsa accesorii;
d. au fost deteriorate sau pierdute in tranzit;
e. nu prezinta documentele doveditoare ale achizitiei de pe site-ul nostru;
f. produsele au fost executate dupa specificatiile consumatorului sau in cazul unor produse distinct personalizate

Garantie si Reclamatii

Produsele de pe acest site au un termen de garantie de 36 de luni din momentul preluarii produsului.
Factura fiscala primita pe mail sau in colet poate să țină locul certificatului de garantie.
Garantia se aplica pentru produsele achizitionate numai de la S.C. SMART CLOCKS S.R.L. si utilizate conform destinatiei acestora si sunt insotite de factura fiscala.

Pentru constatari sau reclamatii in garantie trimiteti un mail la contact@beclockwise.ro sau sunati la  0744-666-289

Footer

Conectează-te

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

Delectează-te cu cele mai recente realizări în materie de ceasuri de perete și de birou în rețelele de socializare

 

Be Clockwise

Smart Clocks SRL
Brașov, Str. Carpaților 60
CIF: 37449638
Nr. Înreg. J14/175/2017
0744-666-289

 

Utile

  • Confidențialitate
  • Termeni și condiții
  • Contact
  • ANPC
  • Politica de retur
  • Cookie-uri

Be Clockwise

Copyright © 2021


Be Clockwise este afiliat Atelier FORME

Acest site utilizează cookies: Află mai multe.